Penat...

penat...
penat survive kat shah alam ni..
jalan kaki gi tunggu bus 10 minit, nak kene tukau dua bus pule.. nak tunggu bus lagi satu hal pule..
penatnye...
biasanya untuk menyedapkan hati, mengelak untuk pk kan pasal penat ku pon anggap je la macam advantage untuk ku bejalan kaki as an excercise...
selalu kan la pk begitu.. huhuhu tapi kadang2 balik umah baring kat bilik mang ada terpikir..
kalo ada transport sendiri kan senang?
nak gi kelas n balik umah pon senang.. kelas ku sem ni banyak lompong2...
penat la duk kat fakulti, tak best langsung.. hurm

start bulan depan tambang bas dah naik pule... daripada seringgit sehari dah jadi 2 atau 4 ringgit sehari.. hurm.. susah la macam ni.. naik lagi kos sara hidup aku... *sigh*

takpe la.. menda ni dugaan je kan? huuhhuhuhu kite kene banyakkan besabar.. hihiihi
tak elok marah2... wat penat aje marah2 ni.. hihiihi last last ape pon tak dapat..
macam ada satu kes tu..
ku rasa ku dah buat menda yang bettol.. sekadar mengingatkan orang...
harap mereka faham la.. untuk kebaikan mereka juga...
mungkin cara ku nampak macam tak kena.. tapi ku rasa itu je la jalan yang terbaik utk mereka..
lepas ni terpulang la pada mereka nak buat apa pun.. ku dah cuba yang terbaik...
sebagai tanda ku mengambil berat terhadap mereka..

so minggu ni dah nak start puasa.. hihiihi harap dapat balik rumah dan bersahur bersama keluarga.. yey!

kepada anda semua... tibalah masanye kite akan mengikat perot untuk menghargai nikmat kekenyangan di bulan lain.. berpenat lagi la aku nanti...
hahahahhaha

buat baik berpada pada buat jahat jangan sekali... *ape aku merepek ni*

better aku beli pas bulanan rm40 atau bayar hari2 rm1 sekali naik??
ape pendapat korang? hurm...

-END-

3 Comments:

  1. Nadia said...
    terima kasih kerana slalu myedarkan aku :P

    beli la bulanan. bole naik byk kali kan. xke lebih jimat..
    Anonymous said...
    bli bulanan..kin pape pon ...ko sbrla psl bnd alah tuu...kite smue phm niat baek ko dislh erti..sbr eykkk
    SyQe said...
    hahah..
    aku pon rase better beli bulanan punye... hiihi

    i m the silent observer.. hahaha
    kalo aku rase mau tegur aku tegur la.. :P

    yosh ina... alsofaruddin-alsogooodd~!

    ^_^ getting better actually...

    hehehhe

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds.