wowowow.... dah nak abih bulan 3 da ni...
sampai la tak dapat tempat praktikal lagi..
ada sape2 tau syarikat yg amik student LI utk 2 bulan tak??
susah la mau cari..
banyak syarikat mau minimum 3 bulan jaa....
sob sob sob (ini bukan mencarut ye nadia)
hurm...
tuh la aku pun terpikir...
8 minggu LI dapat blajo ape la sangat??
ampeh je...
baru nak adapt ngan tempat keje satgi da abih LI...
hohoho...
teringat dulu masa LI kat uniten-yang-bengong...
banyak belajar kat sana sebab praktikal 5 bulan kan..
walaupon suasana cam hampeh berpuak2 pule..
pening pale aku...
supervisor ku dulu agak dibenci oleh rakan sekerjanya..
aku lak yg tersepit... (~_~)"
tapi takpa... dapat 96% tu best2... ahhahaha
hanya perlu bersabar aja la....
back to the topic la...
mane nak cari syarikat yg nk amik aku praktikal ni?? adoiyai...
aku da pening...

-harap2 minggu depan dapat la tempat-

-END-

2 Comments:

  1. Nadia said...
    mencarut je keje kan! haha. cuak ko kin :P

    ko try la petronas tak pon telekom. sana senang dpt intern
    SyQe said...
    petronas??
    nak apply camne??
    (~_~)"

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds.