aku rasa aku macam ada banyak kerja..
tapi tatau ape.. adakah aku sudah terlupa??
ade gak yang aku tatau nak buat..
cemane ni??

owh sangat stress...
aku mau makan...
lapar gile~!!

hari ni ada gegaran dapat dirasakan di shah alam..
ekoran daripada gempa bumi di samoa...
sangat kuat katenye..
tpi ku tak rasa sebab ngan main kat padang bola baling..

ahahahha minggu ni hari sabtu akan bermain futsal anjuran kosmo n uitm..
masuk je..
macam kompem kalah..
tapi nak mencukupkan syarat.. ahahahha
aku da la taknah main futsal..
bola sepak pernah la..
lebih kurang same je kan??
tapi ruang die lebih kecil..
hurm..
harap dapat bermain dengan baik nanti.. ahahhahaha
dah lama tak berpeluh peluhan...
^_^

owh sangat bz bile masuk bulan oktober nanti..
test berderet2... adeh~!
final exam hujung bulan 10..
tp aku macam tatau ape yg aku belajar...
camne ni?? sempat ke nak recall balik??
sume subjek theory plak.. abih la.. kene sucikan otak dulu baru start study..
owh hohohoho

sekian untuk hari ini..

-END-

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds.