Adalah baik sekiranya anda menulis 20 perkara yg org xtau semasa kecil anda. Dihujung entry, anda harus memilih 5 org utk ditag. Anda amat bertuah jika ditag saya sbb sy ingin tau lebey lanjut tentang zaman kegemilangan anda dulu...


1) Dulu masa kecik kecik saya sangat ganas wokeh???

2) Disebabkan terlampau ganas, asik main ngan dak laki aje... ku telah mendapat nama lelaki.. iaitu "yusof" cam sengal jek... nama ni kalo tak silap Kak Pah yang bagi.. die ni pembantu rumah Afiq Sayuti dulu... ceh.. sangat lah seangal bile pk balik.. hahaha

3) Dulu pernah ponteng sekolah semata mata nak tengok katon Tomato Man... hahahahha

4) Pernah eksiden ngan lori waktu darjah 6, yang lawaknye ku yang pegi langgar lori tu.. lori tu statik je.. hahahha... padan muka nek beskal laju sangat... abih dah parot kat atas mata... hihihhi

5) Dulu masa kecik2 selalu hilang kalo kuar ngan my parents.. hihhihi sebab dok asyik no nengok orang or barang... pastu tak sedar parents da jauh ke depan ntah mana

6) Dulu masa sekolah naik basikal dari darjah 6 sampai form 5... nak tau nape ku start naik basikal?? sebab nye dulu waktu darjah 6 balik skolah beli aiskrim.. pastu masa naik bus kene marah ngan uncle driver tu.. pastu cam haram tanak naik bus lagik... hahahahhahaha

7) Masa darjah 4 time puasa da nak raya.. main bunga api kat depan umah.. pastu kenkawan ajak main bakar lilin n titik kat tangan... saje main api n bakar2.. pastu ku dengan sengal nye gi amik straw and bakar... then straw tu lembik kan?? kene kat kaki.. abih melekat n melecur kaki ku.. smpi skarang ada parut.. hahahhaha

8) Dulu masa darjah 4 jugaks... al maklum la ku kan bekawan ngan dak laki... masa koko kat skolah mereka ajak gi KFC yg baru bukak itu.. hihihi then kat sane terserempak ngan cikgu Jamaiyah kalo tak silap.. minggu depannye cikgu panggel tanye.. "awak ni bekawan ngan laki ke?? tomboy ek??" pastu cikgu tu gelak2.. cam sengal je.. time tu Sarina pon ada die tau cite ni.. die kan anak angkat cikgu Jamaiyah... hahahha

9) Saya adalah satu2 nye pompuan dari kelas 4 sains yang kene rotan ngan En Loh.. hahhahah sebab ape??? sebab tak bawak buku teks agama!!! dasyat tol!!!

10) buku ku pernah kene koyak ngan teacher Zuraini.. sebab tak penah anta latihan.. hahah sungguh pemalas aku ni.. padan muka..

11) Mase form 1 pernah kene denda ngan Cikgu Zihan sebab bising kat dalam library... hahaha beramai ramai kene ketuk ketampi... dasyat doh kene 30 kali.. 3 hari kaki krem kan...

12) mase form 3 plak kene denda nyanyi lagu sekolah kat depan kelas.. sebab salah jawab soalan BM.. cikgu Zihan gak ajar.. ceh!! wat selambe je la...

13) Masa form2 lak kene marah2 depan ngan Cikgu Ropishah sebab masuk kelas tak bagi salam.. *padahal aku dah bagi salam die yang tak dengar ceh!* bengang je masa tu.. dengar je la die membebel... hahah

14) Masa balik sekolah waktu form 5 penah jatuh tergolek naik beskal... sebab break tayar depan aku terlampau power... aku bawak laju n then nampak macam benteng n teros break.. pastu aku terpelanting ke depan.. nasib baik beskal tak rosak aku pon ok je... n TAKDA ORANG NAMPAK... ahhaha malunye... ^_^

15) Parents ku selalu bagi duit belanja untuk sebulan rm50.. tapi aku selalu habis kan cepat... hahahhah dah habis aku mintak lagi kat mak.. sengal kan aku ni?? hahahhah

16) Sangat suke bersukan.. n suke makan... hihihi

17) Aku kalo sakit tak penah lebih dari 3 hari.. hahahha n sangat susah utk jatuh sakit.. even demam or selsema or batok... antibodi kuat kot?? huhuhuh

18) Dulu aku suke ponteng kelas tuisyen... ahahha sungguh tak best sekali belajar... pastu padan muka result ccam hampeh... ahahahha

19) Tahu mengenai internet seawal usia 10 tahun.. hahahha dasyat kan?? n now i'm a computer geek! yosh!!!

20) huhu.. Kalo kene marah ngan mak musti nenges... tapi kalo orang lain marah tak kisah pon.. ahahahhaha

Penat tol buat mende ni.. blurr aku nak tulis ape.. huhu

6 Comments:

  1. Anonymous said...
    hahahaaa...ko mmg cm tomboy dulu..
    hye yusof..muahaha~:))
    SyQe said...
    sengal la... ceh!!!
    Nadia said...
    nak tkencing2 aku baca blog ko! sejuk gile weii. hehe. btw ko dulu jahat gile! aku ingat lagi ko kejar aku ngan baya sambil bwk bangkai ular kat taman. mcm siyal weiii. aku dh la geli nak mampos. hilang hot aku dgn skirt time tuh. ciss!

    wei stat bln 8 form 5 ko dh tumpang aku la g skola. pastuh yg lwk time paper maths spm bole aku lambat aku call mak ko kata ko dh blah naik basikal! kah3. gile cuak ko kin! rilex sudeh bede spm je kott! haha~ :P
    SyQe said...
    ngahahha.. ko cam tatau lak aku kan sangat skema dulu.. ko bleh lak lambat kan?? ceh!! aku gerak la dlu.. hahahhaha
    Anonymous said...
    wehhh..chegu jamaiyah...windu plak ak ngn die~~~haah kn ak ni cm anak die daaa...huuuuu
    SyQe said...
    tau takpe ye... ngko ngan athirah kan anak kesayangan die.. ekekekek :P

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds.